Subject: FW: Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Massiaru küla Massiaru koolimaja kinnistu kanalisatsioon I ja II etapp
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 16:24:41 +0200

Tere

Edastan regimiseks , eelnev 25/2027-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

-----Original Message-----

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, March 10, 2025 1:24 PM

To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Subject: Re: 2456 Massiaru koolimaja, kinnistu kanalisatsioon, projekti
kooskõlastamine

Importance: High

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Massiaru koolimaja kinnistu kanalisatsiooni
projekti. Projekt on sisuliselt jagatud 2 etappi. I etapis on
projekteeritud kinnistu sees hoone sademeveekanalisatsioon ja II etapis
reoveepumpla ja kinnisel meetodil läbi teemaade projekteeritud
survekanalisatsioonitorustik.

Märgin lisaks, et projekt on laetud ehitisregistrisse, kuid sealses
eelmises versioonis ei olnud meile veel puudu olnud geoalust laekunud.

Lugupidamisega

Reigo Ritso

VK insener

Inseneribüroo Nugis OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

55503584

25.02.2025 09:32 kirjutas  <mailto:[email-masked]> [email-masked]:

> Tere

>

> Arvestame märkustega.

> Piisab sellest kirjast, saadame lähiajal projekti kooskõlastamiseks,

> kui meile on puudu olev geoaluse ala laekunud ja oleme saanud kinniselt

> rajatava survekanalitrassi asukoha ära täpsustada.

>

>

>

> Lugupidamisega

> Reigo Ritso

> VK insener

> Inseneribüroo Nugis OÜ

> [email-masked] <mailto:[email-masked]>

> 55503584

>

>

>

>

> 21.02.2025 14:32 kirjutas Gunnar Mägi:

>> Tere

>>

>> Tagasiside TRAM ehituse üksusest,

>>

>> 1.Trass nihutage haljasalale ja kinniselt. Kate on kitsas ja

>> kaevamisel tuleb organiseerida ümbersõit. Lisaks tee taastamise

>> projekt.

>>

>> Geoaluse ja kaardi järgi haljasalal ruumi kinniselt toimetamiseks on.

>>

>>

>> Eskiis manuses.

>>

>> Kas peab lisaks standard nõuete kirja kokku panema või piisab

>> sellest?

>>

>> Parimate soovidega

>>

>> Gunnar Mägi

>>

>> Peaspetsialist

>>

>> Tehnovõrkude üksus

>>

>> Planeerimise osakond

>>

>> 5184315

>>

>>           Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet [1]

>>

>> -----Original Message-----

>> From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

>> Sent: Wednesday, February 5, 2025 8:35 AM

>> To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

>> Cc: Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

>> Subject: 2456 Massiaru koolimaja, kinnistu kanalisatsioon, tehnilised

>> tingimuste küsimine teemaale survekanalisatsioonitorustike

>> projekteerimiseks

>>

>> Tere

>>

>> Oleme projekteerimas Pärnu maakonnas, Häädemeeste vallas, Massiaru

>> külas, Massiaru koolimaja kinnistu reoveekanalisatsioonitorustike

>> lahendust, kus Massiaru kooli kinnistult on planeeritud rajada

>> survekanalisatsioonitorustik ühiskanalisatsioonitorustikeni kinnisel

>> meetodil.

>>

>> Sellise lahendusega suvekanalisatsioonitorustik ristub 19336

>> Kabli-Massiaru teega 8,49km ja paralleelkulgeb sama teega 8,49-8,61km

>> ning ristub ka 19334 Laiksaare-Massiaru-Teaste teega 12,14 km.

>>

>> Saadan esmase eskiislahenduse.

>>

>> Millised tingimused seab Transpordiamet sellele projektlahendusele?

>>

>> Lugupidamisega

>>

>> Reigo Ritso

>>

>> VK insener

>>

>> Inseneribüroo Nugis OÜ

>>

>> [email-masked] <mailto:[email-masked]>

>>

>> 55503584

>>

>> ---

>>

>> Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga

>> kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja

>> sisu turvalisuses kindel.

>>

>> Links:

>> ------

>> [1] https://www.transpordiamet.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.